Clubhouse konečne spustil aplikáciu pre Android

Clubhouse má konečne aplikáciu pre Android, ktorú si môžete stiahnuť z Obchodu Play – ak žijete v USA

Hlasová sociálna sieť spustila v nedeľu svoju beta aplikáciu pre Android v Obchode Play pre používateľov v USA a uviedla, že novú aplikáciu postupne sprístupní v ďalších anglicky hovoriacich krajinách a potom vo zvyšku sveta.

Sociálna sieť, ktorej hodnota v rámci svojej najnovšej finančnej zbierky predstavovala zhruba 4 miliardy dolárov, sa minulý rok spustila ako aplikácia iba pre iPhone. Aplikácia si minulý rok rýchlo získala popularitu a prilákala niekoľko významných osobností, politikov, investorov a podnikateľov.

Spoločnosť Clubhouse začala vyvíjať aplikáciu pre Android začiatkom tohto roka a beta verziu začala externe testovať tento mesiac. Na radnici začiatkom nedele spustenie uviedol, že dostupnosť v systéme Android je najžiadanejšou funkciou produktu.

„Naším plánom v najbližších týždňoch je zhromaždiť spätnú väzbu od komunity, vyriešiť všetky problémy, ktoré vidíme, a pred širším rozšírením zaviesť niekoľko finálnych funkcií, ako sú platby a tvorba klubu,“ napísal tím.

Zdroj: https://techcrunch.com/2021/05/09/clubhouse-android-app-launch/

Predchádzajúci príspevok

Google Analytics 4 – návštevnosť web stránky

Ďalší príspevok

SEO audit

Súvisiace príspevky

5 vecí, na ktoré myslite pred expanziou e-shopu

Po stabilizácií s e-shopom na slovenskom trhu vám môže byť zrazu pritesno. Expanzia je prirodzeným pokračovaním na ceste k generovaniu nových ziskov. Otvárajú sa nové možnosti a vytvárajú zaujímavé spolupráce. Kým však spravíte definitívne rozhodnutie smerom k nim, vyhnite sa chybám hneď na začiatku. Nevrhnete sa do neznámych vôd nepripravený a premyslite si jednotlivé kroky.
Čítaj viac

Ako začať s affiliate marketingom?

V dnešnej uponáhľanej dobe nastal veľký rozmach online predajov. Kamenné predajne sa museli prispôsobiť digitálnemu trendu. Jednou z podporných techník online marketingu je práve Affiliate marketing. Cieľom affiliate marketingu je zväčšenie objemu predaja svojich produktov či služieb prostredníctvom ďalšej osoby. Ide o tzv. affiliate partnera, ktorý sa postará o marketing. Ak prostredníctvom unikátneho odkazu nastane nákup (či inak dohodnutá konverzia), partnerovi prináleží provízia z predaja. Častokrát sa však oplatí, pretože ide o značnú úsporu financií, ktoré by ste museli vynaložiť za marketing bez ohľadu na to, či prinesie predaj. Pozrite sa spolu s nami aké sú možnosti a ako začať s affiliate marketingom.
Čítaj viac